reklama

Nedeľa KRISTA KRÁĽA

Pilát opäť vošiel do vládnej budovy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Predvolal si Ježiša a spýtal sa ho: „Si židovský kráľ?“ Ježiš odpovedal: „Hovoríš to sám od seba, alebo ti to iní povedali o mne?“ Pilát odvetil: „Vari som ja Žid? Tvoj národ a veľkňazi mi ťa vydali. Čo si vykonal?“ Ježiš povedal: „Moje kráľovstvo nie je z tohto sveta. Keby moje kráľovstvo bolo z tohto sveta, moji služobníci by sa bili, aby som nebol vydaný Židom. Lenže moje kráľovstvo nie je stadiaľto.“ Pilát mu povedal: „Tak predsa si kráľ?“ Ježiš odpovedal: „Sám hovoríš, že som kráľ. Ja som sa na to narodil a na to som prišiel na svet, aby som vydal svedectvo pravde. Každý, kto je z pravdy, počúva môj hlas.“  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Korunovácie či uvedenia do dôležitých vládnych úradov sú chvíle slávy naplnené gratuláciami a želaniami úspechov. Aj Je­žiš prežil takú chvíľu, keď bol korunovaný za kráľa. Konala sa však na Veľký piatok. V ten deň bol Kristus na Golgote vyzdvih­nutý nad celý svet po tom, ako prešiel, „ kráľovskou“ cestou Kalvárie na trón, ktorým bol kríž. Korunovácia bola pre Ježiša chví­ľou spätne poukazujúcou na celý jeho ži­vot, v ktorom nikdy nehľadal svoju vôľu, ale len vôľu svojho Otca. Lebo pravda nie je na prvom mieste vedieť filozofovať, správne logicky myslieť či hlásať veľké ro­zumové idey. Pravda je posolstvo, ktoré svojím životom priniesol Ježiš. Pravdivo človek žije, keď ponúka svoj život, aby bol svet lepší, aby si boli ľudia bližší, aby bolo medzi nimi viac priateľstva a lásky.  

Alojz Reguly

Alojz Reguly

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aktívne pracujúci dôchodca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu