reklama

Pokrstenie Ježiša

Ľud žil v očakávaní a všetci si o Jánovi v duchu mysleli,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

že azda on je Mesiáš. Ale Ján dal odpoveď všetkým: „Ja vás krstímvodou. No prichádza mocnejší, ako som ja. Ja nie som hoden rozviazať muremienok na obuvi. On vás bude krstiť Duchom Svätým a ohňom.

Keď sa všetok ľud dával krstiť a keď bol pokrstený aj Ježiša modlil sa, otvorilo sa nebo, zostúpil na neho Duch Svätý v telesnejpodobe ako holubica a z neba zaznel hlas: „Ty si môj milovaný Syn,v tebe mám zaľúbenie.“

Alojz Reguly

Alojz Reguly

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aktívne pracujúci dôchodca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu